Prowadząc hotel lub inne miejsce, oferujące noclegi, walka o gości jest wyzwaniem, któremu właściciel muszą sprostać każdego dnia. Dawno minęły czasy, kiedy to wyłącznie ceną można było konkurować pomiędzy sobą. Dziś oczekiwania gości nocujących poza domem są znacznie większe, niż jeszcze wiele lat temu. Sprawia to, że coraz większa liczba firm zaczyna poszukiwać alternatywnych sposobów na to, aby przyciągnąć nowych i zatrzymać obecnych klientów. W jaki sposób tego dokonuje? Jest na to kilka sposobów. Pierwszy z nich to korzystne warunki. Drugi ? słodycze reklamowe. Cukierki na potrzeby reklamy produkowane są przez firmy z całego kraju. Wiele z nich udostępnia możliwość aby zmówić dowolne cukierki reklamowe, które następnie zostaną zapakowane w ładne opakowanie z nadrukiem. Tego typu, najczęściej niewielkie słodycze reklamowe umieszczane są na stolikach w pokojach gości, a także znajdują się na blacie recepcji, aby każdy mógł się nimi poczęstować.
Jednakże to nie wszystkie zalety, jakie mają nam do zaoferowania cukierki reklamowe. Ten kto myśli, że są one tworzone jedynie przez cukierki, jest w grubym błędzie. Słodycze reklamowe to również, a może i przede wszystkim ciastka i czekoladki. Na czekoladkach reklamowych, dodajmy że wykonywanych z czekolady o 80% zawartości kakao, wykonywane są ręczne nadruki reklamowe, przy pomocy białej czekolady. Sprawia to, że cała czekoladka jest nie tylko jadalna, ale również prezentują się w naprawdę zachwycający sposób. W przypadku hoteli i pensjonatów słodycze reklamowe wydają się być jednym z najlepszych narzędzi, jakie można wykorzystać do promowania się wśród klientów. Mogą one być również miłą niespodzianką, jaką każdy klient znajdzie w nowo zajętym pokoju lub otrzyma słodki upominek na drogę, dopełniając ostatnich formalności w recepcji. Taka słodka niespodzianka może być szczególnie miło przyjęta, jeżeli gości czeka wielogodzinna podróż samochodem do domu. Wówczas otrzymane cukierki reklamowe mogą być bardzo dużym udogodnieniem, aby bezpiecznie i miło znieść całą podróż, ciesząc się z pełnych brzuchów i poprawionego samopoczucia, które zapewniły nam słodycze reklamowe od hotelu, w którym posiadaliśmy noclegi.