Czy w twojej firmie również przyszła pora na to, aby przyjrzeć się z bliska dotychczas stosowanym metodom promocji i dokonać ich weryfikacji? Jeśli któreś z nich nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, nie pozostaje nic innego jak tylko zrezygnować z nich i zastąpić je czymś nowym. Poszukujesz metody, która jest skuteczna, nie droga i celnie trafia w potrzeby i oczekiwania twoich obecnych i potencjalnych klientów? Jeśli tak, mamy coś właściwego dla ciebie. Są to słodycze reklamowe. Chyba każdy z nas miał z nimi kontakt przynajmniej jeden raz w życiu. Słodyczami reklamowymi nazywamy wszelkiego rodzaju słodkie przekąski, którymi jesteśmy częstowani w poczekalni firm, które są wystawiane na ladzie recepcji, dołączane do rachunku w restauracji czy wręczane nam wraz z innymi gadżetami. Jakie zadanie mają do spełnienia słodycze reklamowe i dlaczego są tak ważne? Badania naukowe jednoznacznie dowodzą, że na poprawę samopoczucia klienta bardzo duży wpływ ma cukier. Aby podać mu go w sposób, który będzie dla niego zachęcający do przyjęcia, wymyślono słodycze reklamowe. Apetycznie wyglądające cukierki, ciasteczka, czekoladki lub lizaki, pozwalają w sposób bardzo elegancki i subtelny przemycić do wnętrza klienta pewną dawkę cukru. Od tego momentu następuje poprawa jego nastroju i ewentualne złe emocje ulegają zatarciu.