Różnego rodzaju konferencje zazwyczaj przyciągają licznych gości. W tym wypadku trzeba zwrócić szczególną uwagę na takie kwestie jak np: czy będą tylko i wyłącznie goście z branży, do której chcemy dotrzeć, czy będą na tej konferencji także osoby, które nie są naszym głównym celem. W ten sposób, będziemy mogli odpowiednio określić liczbę cukierków, która powinna być przedstawiona na stoisku. Wiele osób ma też problem, gdy idzie o dobranie odpowiednich cukierków oraz samą cenę ich. Ceny są bardzo różne i wahają się od 0.5 zł do 2 zł za jeden cukierek, w przypadku innych słodyczy ceny mogą być znacznie większe. W większości przypadków nie możemy liczyć na wiele więcej, aniżeli tylko i wyłącznie na rozgłos naszej firmy. Gdyż większość osób nie będzie decydowała o zawarciu samej umowy, tylko i wyłącznie na podstawie jednego papierku. Z tychże powodów, warto wspomnieć, iż przez prawidłowe zrozumienie tego zagadnienia, nie będziemy potem rozczarowani. Niektóre osoby przedstawiają to w ten sposób, iż same słodycze reklamowe potrafią zdecydować o tym, czy umowa zostanie zawarta czy też nie. Moim zdaniem, samo pytanie nie powinno być w ten sposób postawione, a raczej czy poprzez tego rodzaju słodycze będziemy mogli dotrzeć do nowych klientów oraz zareklamować swój produkt. Z pewnością dotarcie do nowych klientów nie będzie zadaniem łatwym, w tym wypadku na różnego rodzaju konferencje przychodzą zazwyczaj już z góry określone osoby, które być może nie będą szczególnie zainteresowane tą samą ofertą, którą kiedyś już poznali. Ponadto, same słodycze reklamowe nigdy nie stwarzają samej możliwości zawarcia umowy, tylko i wyłącznie umożliwiają nam dotarcie do nowych odbiorców. Z tego też powodu, warto kupić od 100 do 200 cukierków na jedną imprezę, w ramach której istnieje duże prawdopodobieństwo, iż będzie wielu nowych gości, potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Przy odpowiednim podejściu do tego zagadnienia prawidłowe podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień może być niezwykle ważne, aby nie ryzykować określonych kwot, właśnie na tą formę reklamy. 200 cukierków może nas wynieść około 200zł na samą imprezę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *