Różnego rodzaju konferencje zazwyczaj przyciągają licznych gości. W tym wypadku trzeba zwrócić szczególną uwagę na takie kwestie jak np: czy będą tylko i wyłącznie goście z branży, do której chcemy dotrzeć, czy będą na tej konferencji także osoby, które nie są naszym głównym celem. W ten sposób, będziemy mogli odpowiednio określić liczbę cukierków, która powinna być przedstawiona na stoisku. Wiele osób ma też problem, gdy idzie o dobranie odpowiednich cukierków oraz samą cenę ich. Ceny są bardzo różne i wahają się od 0.5 zł do 2 zł za jeden cukierek, w przypadku innych słodyczy ceny mogą być znacznie większe. W większości przypadków nie możemy liczyć na wiele więcej, aniżeli tylko i wyłącznie na rozgłos naszej firmy. Gdyż większość osób nie będzie decydowała o zawarciu samej umowy, tylko i wyłącznie na podstawie jednego papierku. Z tychże powodów, warto wspomnieć, iż przez prawidłowe zrozumienie tego zagadnienia, nie będziemy potem rozczarowani. Niektóre osoby przedstawiają to w ten sposób, iż same słodycze reklamowe potrafią zdecydować o tym, czy umowa zostanie zawarta czy też nie. Moim zdaniem, samo pytanie nie powinno być w ten sposób postawione, a raczej czy poprzez tego rodzaju słodycze będziemy mogli dotrzeć do nowych klientów oraz zareklamować swój produkt. Z pewnością dotarcie do nowych klientów nie będzie zadaniem łatwym, w tym wypadku na różnego rodzaju konferencje przychodzą zazwyczaj już z góry określone osoby, które być może nie będą szczególnie zainteresowane tą samą ofertą, którą kiedyś już poznali. Ponadto, same słodycze reklamowe nigdy nie stwarzają samej możliwości zawarcia umowy, tylko i wyłącznie umożliwiają nam dotarcie do nowych odbiorców. Z tego też powodu, warto kupić od 100 do 200 cukierków na jedną imprezę, w ramach której istnieje duże prawdopodobieństwo, iż będzie wielu nowych gości, potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Przy odpowiednim podejściu do tego zagadnienia prawidłowe podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień może być niezwykle ważne, aby nie ryzykować określonych kwot, właśnie na tą formę reklamy. 200 cukierków może nas wynieść około 200zł na samą imprezę.