Istnieją takie branże, gdzie sama reklama za pomocą banerów czy też innych plansz nic nie pomoże. Grono odbiorców jest bardzo wąskie i bardzo ciężko było kiedyś o odpowiednią reklamę. Na całe szczęście obecnie mamy znacznie większą ilość dostępu do danych na temat poszczególnych klientów i dzięki temu możemy w odpowiedni sposób do nich dotrzeć. Dobrym tego typu przykładem jest reklama behawioralna, która to pierwsze zbiera dane na temat użytkowników internetu, a potem wykorzystuje je do dostarczania reklam dopasowanych do potrzeb określonego klienta. Moim zdaniem, odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii może być niezwykle ważne, gdyż w wąskich branżach sama reklama ogólna nic nie da. Z tego też powodu, pozostaje reklama behawioralna w internecie, reklama za pomocą balony reklamowe, które będą widniały na imprezach związanych z branżą, albo też za pomocą bezpośredniego kontaktowania się z określonymi osobami. Moim zdaniem ta druga forma jest najmniej drastyczna oraz stosunkowo tania. Gdyż wystarczy raz dokonać zakupu balonu, a potem tylko dbać o wynajem miejsca. Jest to metoda, która sprawdza się podczas ogólnego reklamowania usług związanych z różnymi branżami, ale także świetnie podczas bardzo wąskiego reklamowania określonych tylko usług. Moim zdaniem, balony reklamowe są jedną z najtańszych form reklamy, gdy idzie o jej dostępność dla osób potencjalnie zainteresowanych. W tym wypadku decydujące znaczenie ma właśnie to, czy umieścimy ją na odpowiedniej imprezie. Jeśli nie będzie to impreza, na której balon zobaczy 1000-3000 osób potencjalnie zainteresowanych tą tematyką, to nie będzie to interes, który może się dla nas zwrócić. Natomiast, jeśli dostrzeżemy tego typu balony podczas imprez gdzie jest mało osób to niestety, ale możemy mieć problemy z rentownością tego typu przedsięwzięć. Bardzo ważne jest także to, aby same balony reklamowe były umieszczone w odpowiednich miejscach. Ich złe rozmieszczenie może bezpośrednio wpływać na brak efektu reklamy.