Bardzo często popełnianym błędem jest sądzenie, że krówki reklamowe same z siebie przyniosą nam sukces. Tak się niestety nie stanie. Aby krówki miały szansę przynieść nam oczekiwane korzyści, musimy znaleźć takie miejsca, w których najbardziej opłaca się je rozdawać. Miejsca te powinny kusić nas dużą ilością osób, a także różnym zróżnicowaniem. Dzięki temu, będziemy mogli rozdać krówki osobom z różnych przekrojów społecznych, stanowiących duże i liczne grono potencjalnych klientów. Przedstawiamy wam najchętniej wybieraną strategię na krówki reklamowe i ich rozdawanie. Oczywiste dla takiej formy promocji trzeba sobie zapewnić osobę, która będzie osobom wręczała krówki i zachęcała do skorzystania z naszej oferty. Aby promocja okazała się skuteczna, osoba taka powinna mieć elegancką prezencję, a jednocześnie powinna umieć się wyraźnie i płynnie wysławiać. Również jej strój musi być dopasowany do polityki firmy, która zdecydowała się na skorzystanie z takiej reklamy.
Ile płacić osobom, które rozdają dla nas krówki reklamowe? Z uwagi na fakt, że nie jest to praca po 8 godzin, ale najczęściej mniej, a także że osoby takie muszą odpowiadać za krówki w dużych ilościach, które zwykle dźwigają na plecach, umieszczone w plecakach i torbach, rozsądnym wydaje się fakt, na ten cel zarezerwować po około 15 złotych na godzinę. Naszym zdaniem jest to stawka godziwa i motywująca do tego, aby krówki reklamowe były rozdawane kreatywnie. Ma to duże znaczenie, ponieważ w taki sposób wzmacniany jest sygnał i przekazywana zachęta do skorzystania z naszych usług. Kilka lat temu przeprowadzono badania, w których stwierdzono że krówki, które nie są rozdawane aktywnie, nie mają takiej siły działania, jak te, które tak były rozdawane. Sprawia to, że zawsze należy korzystać z usług osób, mających duże doświadczenie w kontaktach bezpośrednich i potrafiące nawiązać nić porozumienia. Krówki reklamowe okazują się wtedy ostatecznym przypieczętowaniem tej krótkotrwałej znajomości, która może się zamienić w długą i udaną współpracę.